stilldesigningmylife

dorintele mele Mai 26, 2009

Filed under: casa viselor mele — Raluca Negrila @ 2:41 pm

Imi doresc o casa . PVO7SCAHY2S9ICAVCF7W7CAQ3OD91CATHVBCJCAN2YGM2CA6IDLN6CA4KX87NCAC6BSAECA3KZ52QCA8MTBKOCAQJUAYOCAGPT217CA6AV6UDCAP3B1ALCAJYAG1RCAZGWD3SCAUDYZPRCADLAA1LCARKO31Eana aici totul banal……..

Si de acum am sa scriu aici dorintele mele

Prima:

vreau sa am robinet cu senzor de miscare la chiuveta din baie. De ce? Simplu: dimineata dau drumul la apa in chiuveta de cand intru in baie si pana ies. Stiu, e oribil!!!! dar e incredibil de greu, ciufuta cum sunt dimineata, sa tot opresc apa pana termin de frecat dintii, sau pana investighez ce dracu mi-a mai iesit pe fata, sau pana imi fac parul si imi aduc aminte ca elasticul de par verde e prin dormitor pe undeva……..Asa ca apa curge …..curge.  Si asta trebuie sa se termine , eu chiar cred ca trebuie sa nu consumam apa aiurea.Si plus ca e mai ieftin!!!!

2. daca am scari vreau ca fiecare scara sa fie un sertar ( si asa nu mai imi cumpar pantofar pentru ca bag toti papstairsstorage[1]ucii acolo!!!!!!!! Bine asta e mult mai greu de realizat ! Cine dracu imi face mie scarile asa??????

uscator3. Cea mai importanta si mai misto dorinta este sa am o camera  maxim 2 pe 3 metri lipita de bucatarie :SPALATOR. ( de ce lipita: pentru ca sa am acces la apa si scurgere pentru masina de spalat)Unde  sa tin cosul de rufe murdare, masina de spalat, masa de calcat ( tot timpul deschisa) , si toate ustensilele pentru curatenie ( aspiratorul, galeti, mop). Tot spatiul optimizat cu raftulete metalice si sisteme de agatat pe pereti.

Si partea fantezista acum: La etaj, chiar peste acesta incapere sa fie dormitorul mare unde sa am un burlan pe care sa arunc hainele murdare direct in cosul de rufe de jos din SPALATOR.

4. Si ca sa nu divortez niciodata vreau in bucatarie o masina de spalat vase!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ordine

BUN! Ti-ai cumparat apartament, casa etc……locuinta. Dar cand incepi sa mobilezi nu te gandesti:

– unde dracu o sa pastrezi aspiratorul sa nu se vada? masa de calcat si uscatorul de haine…..unde pastrezi mainele uscate pe care trebuie sa le calci si nu poti sa le pui inca in dulap la loc…….

asa de calcat

– unde pastrezi saltelele de plaja, pomul de plastic ( sper ca macar la asta te-ai gandit!!- PLASTIC) , ornamentele de Craciun si de Paste

– unde pastrezi galeata( sper ca nu in baie!!!!!!!!!!) , mopul , matura etc

– unde pastrezi gentiile de calatorie ( toata lumea are asa ceva) si cutiile de la produsele electonice inca in garantie ( sper ca nu pe dulap)

 

si arata si mistosi daca e mic apartamentul tau nu ezita sa……………………………….ce tare

 

Lasă un răspuns

