stilldesigningmylife

ne meritam soarta! Martie 2, 2010

Filed under: tampenii..... — Raluca Negrila @ 12:29 pm

Asta e parerea mea si gasesc marturie in tot ce ma inconjoara. Aparitia rasei umane e cel mai grav lucru care s-a intamplat acestui pamant. Asa cum un virus gaseste modalitati de dezvoltare de noi tulpini si devine rezistent la un anumit medicament asa si noi gasim modalitati de a gastiga.Si cancerul e intelligent. Si cancerul castiga aproape intotdeauna.

Suntem singura fiinta de pe acest pamant care  isi omoara semenii de placere, singura care a inventat si a dat un sens  cuvantului tortura. Omoram animale nu doar pentru a ne hranii,asa cum restul animalelor o fac, pastrand un echilibru natural, omoram si pentru a agata un fildes urias pe perete , omoram si pentru   a pune o blana superb ape jos, omoram si pentru ca vanatoarea a devenit  un sport!!!!!!!!!!

Suntem oripilati ca in al 2- lea razboi mondial nemtii au facut manusi din pielea evreilor! De ce? Purtam manusi din piele de animal…..De ce ar fi atat de ingrozitor ca pe un perete in loc de un cap imens de cerb ar sta un cap de om?

De ce ne imbolnavim? Pentru ca orice organism incerca sa invinga virusul care il ataca. Pentru ca natura s-a saturat si vrea sa sa se vindece. Si sper sa reuseasca. Imi e rusine ca sunt om cand ma uit printre gratii la animalele captive intr-o gradina zoologica.

Stiu ca de atatea generatii mergem la zoo. Dar daca ne-am imagina ca e ceva cu totul nou pentru noi si am face un pas in spate pentru o privire de ansamblu….. e grotesc……

Sa iei un animal din mediul lui, de langa familia lui si sa-l inchizi intr-un spatiu imputit si stramt doar ca oamenii sa se poata plimba duminica printre custi sa se uite la ei.

Umanitatea e plina de dovezi de cruzime impotriva la tot ce a indraznit sa apara pe acest pamant. Cate specii au disparut din cauza ei! As arunca in aer cuvintele uman si animalic si le-as lasa sa cada fiecare unde le este locul.

Doar oamenii stiu ce inseamna : minciuna , tradarea, si tortura.

In numele stiintei si in numele dezvoltarii omul a rascolit peste tot fara respect pentru sistemul natural. Dar asta  nu e ceva exagerat pentru oameni ! De ce ar respecta dreptul celorlalte fiinte de pe pamant cand acum nici o suta de ani nu considerau ca oamenii intre ei sunt egali. As rade daca nu e atat de trist. Vorbim de lucruri sfinte, de respect, de dragoste, de Dumnezeu dar nu avem asa ceva. Nu toata lumea e asa , corect. Dar la ce ajuta cativa? La ce ajuta un agogalmin in metastaza? La ce ajuta mila si privitul in alta directie atunci cand vedem o nedreptate?

Imi e rusine ca sunt om as vrea sa fiu un caine. Atunci as merge cu capul sus. 

Nu am vazut niciodata carduri de catei nedoriti de mamele lor ,dar am vazut orfelinate pline de bebelusi. Nu am vazut caine murind de foame langa semenii lui satui dar am vazut cersetor mort langa supermarket-uri. Si mai sunt atatea exemple………

In intuneric seara de la masina pana in  casa merg tot timpul cu teama si cu foarte multa atentie. Frica de intuneric m-a fascinat de ani de zile. Era atat de evident raspunsul pe care il cautam: imi e frica de oameni! Singura amenintare care poate sa vina din intuneric este umana! Este cel mai mare pericol!

M-am uitat la filmul Avatar si tot ce am inteles eu din acel film este ca daca oamenii ar gasii inca o planeta cu viata pe ea ar incerca sa o distruga .

Nu exista  progres in nimic ce s-a intamplat pe acest pamant. Ci doar nenorocul unui organism sa se imbolnaveasca de cancer.

Daca ar depinde de o pocnitura din degete de-a mea exterminarea rasei umane as pocnii fara regret. Dar cum din pacate nu depinde, pocnesc mereu cand vad inca o dovada a cancerului in jurul meu.  Dar in ziua de azi auzim de tot mai multe cazuri in care cancerul a fost invins. Exista o speranta……………..

 

Lasă un răspuns

